Tot Pentru Tine

Saruta-mi buzele rosii care te vor mereu aproape, mangaie-mi parul care e acum prea rasfatat si strange-ma in bratele tale in care exista dragoste.

Acopera-mi trupul cu frunze ruginii si deseneaza-le formele. Invaluieste-ma cu caldura ta si fa-ma sa uit de mine. Sa uit de frig, de somn, de lacrimi si de durerea zilelelor care parca au inghetat. Pedepseste tu timpul care e rau... ba curge prea repede, ba ne face necaz si se intinde lenes la soare.

Umple-mi privirea cu zambet cald ce imi aminteste de nisip si de papadii, de buburuze si de nasturi colorati.
Numara-mi bataile inimii care se infioara la atingerea ta. Numara-mi clipiri si gene. Numara-mi secunde si inchide orele in cutii de bijuterii, sa se infometeze si sa nu mai formeze ore. Si apoi zile, saptamani, luni... Doar noi sa existam, in bratele tale, iubitule.

Picteaza-mi ochii in culorile dragostei tale, incatuseaza-mi mainile in jurul tau si saruta-mi fiinta.
Ingana-mi murmurul vocii tremurate care te cheama neincetat, iar apoi ineaca-mi cuvintele in albastrul marii.
Ascunde-ma in stransa ta imbratisare si masoara-mi apoi fericirea pe care glasul tau o sporeste. Miroasa-mi sperantele si apoi poti sa ma saruti o noapte si-o zi.  Pentru ca tu esti fericirea mea si te vreau mereu langa mine.

No comments:

Post a Comment