Goana dupa Tine

Iti spun sa fugi si ma uit la tine cum razi ca un copil pe care il ridici deasupra capului si fugi lasand in urma valuri de parfum de teama sa nu te mai gasesc si fug si eu nebun dupa tine cat sa nu te ajung din urma si cata fericire poata sa incapa in noi doi, te prind in brate si rasete se aud in noapte.

Iti agati mainile tale mici de gatul meu, te privesc in ochii tai vesnic umezi si parca intelegi fiecare sclipire din ochii mei iar eu iti sorb fiecare cuvant de pe buze si imi trec mana prin parul tau sa simt ca esti reala, te ridic in brate, te sarut, iti devorez dorinte...

Te iubesc cat pentru o viata intreaga si dragostea ne leaga, ne patrunde, ne sufoca, ne topeste, ne completeaza. Te strangi toata la pieptul meu si adormi ascultandu-mi bataile infundate ale inimii, adorm si eu tinandu-te in brate si cu greu dimineata ajunge pana la noi.

No comments:

Post a Comment